تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

بازسازی سرویس بهداشتی

10 / 10
از 1 کاربر

نکات کلی در مورد بازسازی سرویس بهداشتی‌

باید به این نکته توجه کرد که در بازسازی سرویس بهداشتی ملاک ما، تخریب کامل سرویس بهداشتی یا توالت نیست. گاهی می‌توان با تعویض کف‌سازی،کاشی دیوار‌ یا بازی با نور و رنگ در فضا تغییری محسوس به وجود آورد‌.‌ به کاربردن قفسه و شلف در قسمت‌های پرت فضا و بلااستفاده سرویس بهداشتی، هم به فضای ما نظم و زیبایی می‌بخشد و هم می‌تواند جایگاهی برای وسایل، شوینده‌ها و اکسسوری‌ها باشد. گاهی اوقات ما از ابعاد فضای سرویس بهداشتی ناراضی هستیم و اگر فضا به ما این امکان را بدهد می‌توانیم با جابه‌جایی تیغه‌ها فضا را بزرگتر کنیم‌. ولی در برخی موارد ما فقط امکان تغییرات داخلی فضای سرویس را داریم‌. به طور مثال می‌توان برای بزرگتر جلوه دادن فضای بهداشتی کاشی‌های دیوار را به صورت افقی اجرا نمود و از آینه‌های مناسب استفاده کرد.

بازسازی سرویس بهداشتی پروژه زعفرانیه

بازسازی سرویس بهداشتی در دو صورت اجباری و اختیاری انجام می‌پذیرد‌. بازسازی اجباری در صورت ترکیدگی لوله‌ها‌، برطرف کردن نم و رطوبت دیوار، شکستگی روشویی و... که لزوما باید انجام شود. بازسازی اختیاری برای به روز کردن و تنوع فضا با حفظ اتصالات تاسیسات انجام می‌پذیرد‌. در گروه بازسازی طره با تیم مجرب، امکان بازسازی سریع و اصولی را برای شما فراهم می‌سازیم.

بازسازی سرویس بهداشتی پروژه زعفرانیه

علل نارضایتی اکثر افراد از سرویس‌های بهداشتی‌

  • عدم رعایت فاصله مناسب سنگ توالت ایرانی یا توالت فرنگی از دیوارهای اطراف‌
  • به کار بردن روشویی نامناسب از نظر ابعاد و ظاهر نسبت به فضای سرویس بهداشتی (استفاده از روشویی پایه‌دار قدیمی که فضای زیرین آنها کاربردی نیست‌.)
  • به کاربردن فلاش تانک نامناسب فضا و فلاش تانک بی‌کیفیت در توالت. به طور مثال می‌توان برای فضای کوچک از فلاش تانک توکار استفاده کرد‌.
  • خرابی و پوسیدگی شیرآلات سرویس بهداشتی، به کارگیری شیرهای اهرمی از لحاظ بهداشتی و کارکرد، مناسب‌تر هستند. همچنین به درخواست افراد می‌توان از شیرهای چشمی استفاده کرد که بیشتر در مکان های عمومی کاربرد دارند. گاهی می‌توانیم شیرآلات را به صورت توکار استفاده کنیم که جا نمایی و اجرای آن نیاز به تخصص مجری پروژه دارد.
  • عدم بکارگیری دستگیره‌های کمکی در کناره‌ها، برای برخاستن افراد ناتوان و سالمند
  • کف‌پوش و دیوارپوش ناهماهنگ و نامناسب با فضای سرویس بهداشتی: به علت وجود رطوبت و شستشوی مداوم، کف‌پوش و البته زیرسازی آن اهمیت ویژه‌ای دارد‌. اگر ما در کف سازی شیب‌بندی مناسب و اصولی نداشته باشیم مسیر حرکت آب به درستی هدایت نمی‌شود و جمع شدن آب در گوشه‌ای از فضا آزار دهنده خواهد بود. در ضمن عدم لغزندگی کف‌پوش‌ها عاملی مهم در بازسازی سرویس بهداشتی هستند.

بازسازی سرویس بهداشتی هیدروپارس

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی چگونه برآورد می‌شود‌؟

  • یکی از مهم ترین نکات در بازسازی سرویس بهداشتی کیفیت متریال مصرفی در توالت است که به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. ما پیشنهاد می‌کنیم در این کار از با کیفیت‌ترین مصالح و متریال استفاده کنید تا عمر بیشتر آن از هزینه‌کرد های متعدد جلوگیری کند.
  • بر اساس نوع و مقدار لوله و اتصالات به کار رفته در صورت تعویض آنها
  • رفع آسیب‌های ناشی از نم و رطوبت دیوارها و در صورت لزوم نقاشی و گچ‌کاری دیوارهای مجاور توالت
  • انتخاب نوع مبلمانی که نیاز به تعویض دارند. به عنوان مثال روشویی سنگی یا سرامیکی انتخاب کنید که مسلما هزینه روشویی سنگی بیشتر است، ولی شاید جلوه بهتری به فضا بدهد.
  • متراژ و نوع کف‌پوش و کاشی دیوارها و این که نیاز است کاشی‌های قبلی برداشته شود یا از روش چسباندن کاشی روی کاشی های قبل استفاده می‌شود که در این صورت باید اتصال مناسبی صورت گیرد.
  • مسائل زیرسازی که شامل عایق‌کاری رطوبتی و شیب‌بندی سرویس بهداشتی است.
  • تعویض شیرآلات توالت درصورت لزوم براساس نوع شیرآلات
  • تعویض درب سرویس بهداشتی در صورت لزوم
  • تعمیرات سقف سرویس بهداشتی در اثر نفوذ رطوبت از طبقه فوقانی و اجرای سقف کاذب در صورت لزوم.

گروه بازسازی طره قادر است با حفظ تجهیزات قابل مصرف و به کارگیری مصالح و تجهیزات مناسب، با حداقل هزینه، سرویس بهداشتی مناسبی را برای شما بازسازی کند‌. ما می‌توانیم با طراحی سه‌بعدی فضا با متریال‌های مختلف و جانمایی مبلمان سرویس‌، فضای بازسازی شده را برای شما به نمایش بگذاریم تا انتخابی مناسب‌تر داشته باشید.

 بازسازی سرویس بهداشتی هیدروپارس

موارد احتیاط قبل از بازسازی سرویس بهداشتی

قبل از شروع بازسازی سرویس بهداشتی، باید آب و برق ساختمان را قطع کرد. و اگر نیاز بود که کاشی کاری کف و دیوارها به طور کامل تعویض گردند. برای جلوگیری از شکستگی وسایل و مبلمان سرویس باید آنها را خارج کرد. در ضمن کاشی‌کاری دیوار قبل از کاشی‌کاری کف باید اجرا شود.

به طور قطع می‌توان گفت برای این که به تجهیزات آسیبی وارد نشود و بازسازی اصولی و بی‌خطری داشته باشید، می‌بایست بازسازی سرویس بهداشتی را به گروه متخصص و مجرب بسپارید. گروه طره در این راستا شما را یاری می‌نماید.

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :