تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

دکوراسیون داخلی فست فود

10 / 10
از 1 کاربر

علاوه بر این که کیفیت غذا، سرویس‌دهی مناسب و برخورد مناسب کارکنان یک رستوران از جمله فست‌فودها برای جذب مشتری بیشتر تاثیر گذار خواهد بود. طراحی منحصربه‌فرد و جذاب دکوراسیون فست‌فود نیز، در جذب و پایداری مشتریان تاثیر گذار است.

باتوجه‌به روند روبه‌رشد زندگی مدرن و ماشینی، بیشتر انسان‌ها رو به غذاهای که سریع آماده می‌شوند آورده‌اند و طبیعتاً این غذاها در کنار مضراتی که دارند، اکثرا بسیار خوش‌طعم هستند و مشتریان بسیاری دارند. در سراسر دنیا این رستوران‌ها، با نام‌های تجاری معروف مشغول به کار هستند و دکوراسیون مختص به خود را دارا هستند. گروه طراحی طره، با اشراف کامل به اصول طراحی و به‌کارگیری ایده‌های جذاب و کاربردی در این زمینه شما را یاری خواهد کرد.

طراحی-دکوراسیون-داخلی-فست-فود

نکات مهم در طراحی و دکوراسیون فست فودها

  • حداکثر استفاده از فضا، برای طراحی داخلی فست فودها نکته حائز اهمیتی است. به خصوص که اکثر فست فودها در مراکز تجاری هستند و فضای کمی برای طراحی دارند.
  • برای طراحی فست فودهای زنجیره‌ای که در سراسر کشور فعالیت دارند، انتخاب تم مشخص و دکوراسیون خاص که معرف نام تجاری این رستوران‌های زنجیره‌ای باشد، نکته حائز اهمیتی است.
  • طراحی داخلی و دکوراسیون فست فودها باید به صورتی باشد که در ضمن این که طراحی این فضا مختل آرامش مشتریان نیست، برای غذاخوردن سریع و جابه‌جایی سریع مشتریان کارآمد باشد.
  • اگر آشپزخانه در فست فودها در معرض دید مشتری باشد، باعث جلب‌اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.
  • انتخاب محل درست و با عملکرد مناسب برای پیشخوان، آشپزخانه، محل سرو غذا، صندوق و سرویس بهداشتی، برای راحتی مشتریان و کارکنان نکته حائز اهمیتی است.
  • استفاده از مبلمان استاندارد، مناسب و همچنین در نظر گرفتن مبلمان برای کودکان برای صرف غذا و آسایش کودکان بسیار مهم است.
  • هدایت مناسب مشتریان به سمت پیشخوان و صندوق، با نرده‌ها، فلش‌ها و علایم کف، برای جلوگیری از گیج شدن و هرج‌ومرج در فست فودها حائز اهمیت است. طراحی محل مناسبی برای انتظار، کنار پیشخوان و مسیر باز برای رفت‌وآمد حائز اهمیت است.
  • فضایی برای استراحت کارکنان در فست فودها باید در نظر گرفته شود.

گروه طره در طراحی منحصر به فرد شما را یاری خواهد کرد.

رنگ-در-طراحی-فست-فود

رنگ مناسب در طراحی داخلی و دکوراسیون فست فودها

گاهی اوقات وقتی از کنار یک رستوران فست فود گذر می‌کنیم، با نگاه به رنگ‌های به‌کاررفته و ترکیب مناسب، متریال، نورپردازی و رنگ در دکوراسیون اشتهای ما برانگیخته خواهد شد. رنگ‌های قرمز و نارنجی باعث افزایش اشتها، در رستوران‌های فست فود خواهد شد و همچنین باعث سریع غذاخوردن، چرخش و جابه‌جایی مشتریان خواهد شد. البته در طراحی دکوراسیون فست فودها و رنگ دیوارها، می‌توان از ترکیب این رنگ‌ها با رنگ‌هایی مثل سفید، قهوه‌ای، مشکی و زرد روشن در سطوح کمتر استفاده کرد. با انتخاب گروه طره برای انجام خدمات طراحی، بازسازی و اجرا فضایی متفاوت برای خود و مشتریان در اختیار خواهید داشت.

معرفی چند نمونه فست فود موفق ایرانی و خارجی

رستوران‌های معروف فست فود ایرانی: ۱. بوف ۲. عطاویچ ۳. پرپروک ۴. سیکا ۵. برگر لند ۶. شیلا. ۷. هایدا و... که هرکدام طراحی دکوراسیون مختص خود را دارند.

رستوران‌های فست فود معروف خارجی: ۱. مک‌دونالد ۲. تاکوبل ۳. برگر کینگ ۴. KFC. استار باکس ۵. دانکن دوناتکس و... که طراحی منحصربه‌فرد و محصولات فوق‌العاده این مراکز زبانزد است.

ایده-طراحی-فست-فود

ایده‌های مناسب برای طراحی و دکور فست فود برای جذب مشتری

  • طراحی دیوارها و کف‌پوش با نقاشی دیواری و شاخص کردن برند رستوران فست فود
  • طراحی ورودی با دکوراسیون مناسب و ایجاد حس دعوت‌کنندگی در رستوران‌های فست فود، نکته حائز اهمیتی است.
  • استفاده از نورپردازی خاص و کارکردن روی سقف رستوران فست فود، ایده مناسبی است.
  • استفاده از گیاهان طبیعی در فضای رستوران مناسب است.
  • چیدمان مناسب برای فست فودهایی که فضای آزاد دارند و کاربرد مبلمان متناسب با این فضاها نکته حائز اهمیتی است.
 
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :