تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش

10 / 10
از 1 کاربر

وقتی برای یک فروشگاه، طراحی دکوراسیون و چیدمان مناسبی صورت می‌گیرد، مسلماً در جذب مشتری بیشتر و در پی آن سود بیشتر تاثیر ویژه‌ای خواهد داشت. وقتی داخل یک فروشگاه کیف و کفش می‌شویم، انتظار ما از فضا این است که چیدمان مناسبی داشته باشد فضای حرکتی کافی برای مشاهده بهتر محصولات، محل پوشیدن کفش، دکور زیبا و... همه و همه در جذب و رضایت مشتری تاثیر خواهد داشت و ممکن است اشخاص برای همیشه مشتری ما شوند و یا اصلاً برای خرید به ما مراجعه نکنند.

پس طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش هم، مانند سایر فضاها نیازمند طراحی با تدبیر است. پس شما می‌توانید به گروه طراحی طره اعتماد کنید و از طراحی کاربردی و چشمگیر بهره ببرید.

طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش

  • در نظر گرفتن بودجه و ایده شخصی کارفرما قطعاً در طراحی دکوراسیون تأثیرگذار است.
  • توجه به جنسیت و سبک محصولات که آیا این فروشگاه کیف و کفش زنانه یا است یا فروش همزمان دارد. در زمینه اسپرت یا رسمی، بچه‌گانه و... فعالیت می‌کند.
  • قطعاً طراحی ورودی و ویترین مناسب با توجه به برند مورد نظر در دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش تاثیر بسزایی دارد.
  • پرهیز از تقلید کورکورانه در طراحی و دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش، نکته حائز اهمیتی است. مسلم است که دکوراسیون مغازه‌های مختلف نسبت به متراژ، برندینگ، سبک کار و... باید طراحی متفاوت داشته باشد.
  • منطقه‌بندی درست فروشگاه و روابط اصولی بین این فضاها، به عنوان مثال جداسازی فضای انبار از قفسه‌ها جایگاه نشیمن و پوشیدن کفش، محل فروش و صندوق نکته حائز اهمیتی است.
  • محل قرارگیری قفسه و یا جایگاه کیف و کفش‌ها در طراحی و دکوراسیون فروشگاه مهم است. به عنوان مثال کفش‌هایی که دارای یک سبک و قیمت نزدیک به هم هستند را در قفسه‌های کنار هم قرار دهیم تا مشتری خرید آسان‌تری داشته باشد. اگر کناره یک کفش زیبا به نظر می‌رسد طوری کفش را در قفسه‌ها قرار دهیم که آن قسمت نمایان‌تر باشد.
  • پرهیز از آشفتگی در دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش، به نمایش بهتر محصولات کمک خواهد کرد.
  • به‌کاربردن آینه‌های زیبا، باکیفیت و در جایگاه مناسب برای فروشگاه کیف و کفش نقش بسزایی در خرید راحت مشتریان خواهد داشت.
  • انتخاب چیدمان مناسب و فضای مناسب بین قفسه‌ها، برای حرکت راحت مشتریان نکته حائز اهمیتی است.
  • توجه به نورپردازی مناسب برای جلوه بیشتر کیف و کفش و انتخاب بهتر مشتریان تاثیر بسزایی دارد. نورپردازی باید رنگ کیف و کفش‌ها را به صورت اصلی نشان دهد و مشتری را گمراه نکند.
  • به جانمایی کیف و کفش‌های ست در قفسه‌ها، برای نمای بهتر باید توجه ویژه داشت.
  • معمولاً جانمایی صندوق نباید در محل راست فروشگاه باشد، چون مشتری با ورود به مغازه اول به سمت راست نگاه خواهند کرد.
  • گذاشتن صندلی و مبلمان نرم نزدیک قفسه‌ها، باعث می‌شود مشتری احساس راحتی کند و کفش‌های بیشتری را امتحان نماید.
  • اگر مغازه ما دارای متراژ پایینی است و نمی‌توانیم فضایی برایی انبار در نظر بگیریم می‌توان با طراحی قفسه‌های زیرین محصولات را در پایین قفسه جای داد.

برای بهره‌مندی از طرحی کاربردی و چشمگیر، می‌توانید به گروه طراحی طره اعتماد کنید.

 

طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش 2

طراحی ویترین مناسب برای فروشگاه کیف و کفش

طبیعتاً مشتریان یک فروشگاه از جمله مغازه کیف و کفش، با دیدن ویترینی جذاب به داخل کشانده می‌شوند و تصمیم به خرید می‌گیرند. اجناسی که ارزش بیشتر و کیفیت مناسب دارند باید در ویترین قرار گیرند. اگر ویترین به صورت پلکانی چیده شود، کارایی بهتری خواهد داشت.

توجه به ارتفاع ویترین و طبقات آن نکته حائز اهمیتی است. انسان‌ها به طور ناخودآگاه محصولاتی که در مسیر مستقیم چشم قرار دارند را بیشتر نظاره می‌کنند. به روز کردن ویترین و مطابقت رنگ، متریال و نورپردازی با توجه به برندینگ، جنسیت و نوع محصول  به عنوان مثال، کفش ورزشی، بچگانه، زنانه، مردانه نکته حائز اهمیتی است. ویترین نباید طوری چیده شود که دید به داخل مغازه را محصور نماید.

گروه طراحی طره با ارائه طرح‌های عملکردی و زیبا، با انتخاب رنگ‌های مناسب با متریال و فضای موجود طرحی مقبول را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

 
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :