تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

دکوراسیون داخلی گیم نت

9 / 10
از 2 کاربر

در مورد کسب‌وکارهایی که فضای رقابتی در آنها نمایان‌تر است، مسلماً با طراحی دکوراسیون و نمای ویژه مکان کسب‌وکار شما متمایز جلوه خواهد کرد و قطعاً مشتری نه‌تنها به سمت شما باز خواهد گشت، بلکه شما را به افراد جدید معرفی خواهد کرد. گیم نت هم یکی از فضاهایی است که با طرحی ویژه می‌توان در این فضای رقابتی سرشناس شد. گیم نت‌ها بیشتر پاتوق جوانان و نوجوانان خواهد بود پس طراحی ما باید در راستای علاقه و ایجاد هیجان بیشتر در این گروه سنی باشد.

چطور می‌توان دکوراسیونی خلاقانه و جذاب را طراحی کرد؟ با گروه طره همراه باشید تا در این محتوا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید.

طراحی-داخلی-گیم-نت

چند نکته مهم در طراحی دکوراسیون داخلی گیم نت

  • طراحی دکوراسیون، چیدمان و شبکه‌بندی فضا در گیم نت، باید به صورتی باشد دو تیم مقابل امکان رویت مانیتور و شنیدن صدای تیم مقابل را نداشته باشند. ولی ارتباط راحتی با هم تیمی خود برقرار کنند.
  • استفاده از تجهیزات بازی مثل کیبورد و موس‌های استاندارد و به روز که بازیکن هنگام بازی اذیت نشود.
  • در گیم نت‌ها ابعاد و کیفیت مناسب LCD  و ارتفاع قرارگیری مانیتور بسیار حائز اهمیت است.
  • به‌کارگیری صندلی‌های مناسب گیم نت در کیفیت بازی گیمرها تاثیر مستقیم دارد. به‌هرحال برخی افراد بیشتر از ۱۰ ساعت بازی می‌کنند و گاهی بازی‌کردن منبع در آمد آنها است. پس باید در محیط با امکانات باکیفیت بازی کنند. این حس که با حرکت آنها ممکن است به تجهیزات آسیب برسد مناسب نیست. پس رعایت فواصل مناسب نکته حائز اهمیتی است.
  • دکوراسیون، چیدمان و امکان عبور و مرور متناسب با متراژ فضای گیم نت، به طوری که مزاحمت ایجاد نکند.
  • اگر فضایی کافی در گیم نت داریم، گاهی اوقات چیدمان صندلی، پشت صندلی گیمرها برای تماشاچی و دوستانشان مفید است.
  • استفاده از اسپیکرهای مناسب برای تولید هیجان بیشتر، در گیم نت نکته حائز اهمیت است

طراحی فضایی هیجان‌انگیز با ایده خلاقانه را به ما گروه طراحی طره بسپارید.

نورپردازی-گیم-نت

نورپردازی مناسب برای گیم نت چگونه است؟

به‌کارگیری نورهای هیجان‌انگیز ولی به‌طوری‌که نورپردازی زننده نباشد و تمرکز گیمر را پایین نیاورد حائز اهمیت است. بهتر است از نور متحرک استفاده نگردد و بیشتر در گیم نت‌ها نورهای با زمینه آبی‌رنگ به کار می‌رود. استفاده از نورهای مخفی و ترکیب مناسب با رنگ دیوار و دکور گیم نت، نقشی موثر در جذابیت فضا دارد.

گروه طراحی طره با ارائه طرح‌های عملکردی و زیبا، با انتخاب رنگ‌های مناسب با متریال و فضای موجود طرحی مقبول را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

رنگ-طراحی-گیم-نت

چه ایده‌هایی می‌تواند دکور مناسب‌تری را برای گیم نت به نمایش بگذارد؟

  • به کار بردن تابلو، پوستر بازی‌های پر طرفدار، در دیوارهای گیم نت فضا را جذاب‌تر می‌کند.
  • اگر فضایی کافی در گیم نت دارید، طراحی فضایی برای بوفه و استراحت، به ریلکس کردن بازیکنان و برگشتن آنها به بازی با تمرکز بیشتر کمک خواهد کرد و در ضمن به درآمدزایی گیم نت کمک خواهد کرد.
  • در گیم نت‌هایی که استعمال دخانیات در فضای بازی مشکلی ندارد، بهتر است سیستم تهویه انفرادی بالای سر هر میزی با ورودی سانتریفیوژ و لوله خرطومی متحرک تعبیه شود. در این حالت بوی سیگار دیگران را آزار نخواهد داد و سیستم تهویه قوی باعث جلوگیری از آسیب به سیستم‌ها خواهد شد.
  • تدارک بازی‌های فکری دیگر مثل شطرنج و... ، می‌تواند افراد را بیشتر در گیم نت نگاه دارد.
  • طراحی غرفه با قفسه‌های مناسب برای فروش و لوازم جانبی، برای درآمدزایی گیم نت تاثیر گذار است و حضور افراد را در این فضا طولانی‌تر خواهد کرد.

با طراحی دکوراسیون و تجهیزات مناسب برای گیم نت، جذب مشتریان و ماندگاری آنها را بیشتر خواهد کرد. با این تفاسیر گروه طراحی طره یارای شما در این زمینه خواهد بود.

 
ثبت نظر
محسن : سوال
2 1
سلام بازسازی گیم نت مجوز لازم داره؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :