تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

حمام ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 مهر 1400 در ساعت 19 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چگونه حمام ایده آلی داشته باشیم؟

در گذشته حمام خصوصی داخل خانه ها وجود نداشته  و افراد برای استحمام به حمام های عمومی می رفتند، ولی کم کم حمام هم جزئی از فضای داخل خانه شد که امروزه یک فضای خصوصی و کاربردی مهم در خانه به شمار می آید. در حدی که در خرید و یا حتی اجاره خانه به شکل حمام و محل قرارگیری آن  توجه می شود.     

عموما افراد به دلایل زیر برای بازسازی حمام خانه ی خود اقدام می کنند:

  • محل قرارگیری حمام. حمام  در صورتی که باید در خصوصی ترین قسمت خانه باشد و هیچ دیدی از فضای عمومی خانه نداشته باشد، در بدترین مکان ممکن قرار گرفته و هر بار استفاده از آن باعث آزار می شود.
  • قرارگیری نا مناسب لوازم حمام مثل دوش، توالت فرنگی، روشویی، وان و رختکن و ... باعث تداخل در استفاده و سلب آسایش می شود.
  • قدیمی و فرسوده شدن حمام.

قبل از هر اقدامی حتما از مشاور کمک بگیرید.

ما در گروه طره به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • سعی کنید در حمامتان یک فضای هرچند کوچک را به عنوان رختکن نزدیک درب حمام ایجاد کنید.
  • استفاده از آینه در حمام خیلی مهم است. البته همه ما به این مشکل برخوردیم که آینه داخل حمام بخار می کند و هیچ گونه کارایی برای ما ندارد، نگران نباشید چون در بازار آینه های مخصوصی تولید شده که در مقابل بخارآب مقاوم هستند و هیچ گونه بخاری روی آنها نمینشیند، این آینه ها به آینه ضد بخار معروفند.
  • اگر حمام شما بزرگ است کف فضای استحمام را از کف کل جدا کنید به دلیل اینکه موقع استحمام کل کف خیس نشود. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از زیردوشی های آماده موجود در بازار تهیه کنید.
  •  اگر سرویس بهداشتی با فضای استحمام یکی است بهتر است علاوه بر مورد قبلی، دید فضای استحمام را محدود کنید. راحت ترین کاراین است که پرده حمام نصب کنید، اگر کابین دوش دارید بهتر است از شیشه های مات شونده استفاده کنید. شیشه های مات شونده به این صورت عمل میکنند که وقتی درب باز است و کسی داخل نیست شفاف هستند اما به محض این که درب بسته می شود به طور خودکار مات می شوند.
  • اگر حمام شما پنجره دارد و نورگیر است حتما جایی رو نزدیک به پنجره در نظر بگیرید برای قرار دادن یک یا چند گلدان با گل طبیعی، گل هایی که نیاز به نور زیادی ندارند برای این فضاها خیلی مناسب هستند. با این کار حمام شما تبدیل به یک فضای دلنشین می شود.
  • قرار دادن یا نصب یک سکو یا نیمکت کنار دوش  یا زیر دوش برای استحمام در حالت نشسته گزینه ی بسیار خوبی می تواند باشد. البته برای امنیت بیشتر در زمان نشست و برخاست کنار آن روی دیوار و در ارتفاع مناسب میله نگهدارنده نصب شود.
  • و آخرین نکته این که اگر فضای کافی دارید یک گوشه از حمام را به فضای رختشویخانه  هرچند کوچک اختصاص دهید. به این صورت که یک ماشین لباسشویی و دو سبد یکی برای لباس های کثیف و دیگری برای لباس های تمیز بعد از شستشو قرار می دهید. با این کار دیگر نیازی به جابجایی لباس های کثیف به محیط آشپزخانه نیست.

 

در ارتباط با همه موارد بالا و بهتر شدن فضای زندگی تان می توانید با مشاوران گروه طره تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
حمام ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

حمام ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه حمام ایده آلی داشته باشیم؟ در گذشته حمام خصوصی داخل خانه ها وجود نداشته  و افراد برای اس ...
سرویس بهداشتی ایده آل

سرویس بهداشتی ایده آل

سرویس بهداشتی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟  در گذشته افراد خیلی به سرویس بهداشتی توجه نکرده و ه ...
مراحل بازسازی

مراحل بازسازی

مراحل بازسازی شما ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به بازسازی خانه یا محل کار خود بگیرید. بنابراین شم ...