تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت

معرفی ۷ ایده برای پوشاندن جعبه فیوز

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 3 آذر 1402 در ساعت 27 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قابل مشاهده بودن جعبه فیوز ممکن است برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. به همین دلیل شما می‌توانید از پوشاننده‌های مختلفی نظیر شلف دیواری، تابلوهای نقاشی، جاکلیدی و... برای پوشاندن جعبه فیوز استفاده کنید.

وجود جعبه فیوز در منزل یکی از مهم‌ترین مواردی است که سبب ایجاد ظاهری نامناسب در دکوراسیون داخلی می‌شود. اگرچه جعبه فیوز از مهم‌ترین مواردی است که وجود آن در منزل ضروری است؛ اما قابل مشاهده بودن این وسیله ممکن است سبب به هم خوردن دکوراسیون داخلی شود. شما با پوشاندن جعبه فیوز می‌توانید ظاهری مناسب را برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. در ادامه به بررسی ۷ روش پوشاندن جعبه فیوز می‌پردازیم تا با استفاده از راحت‌ترین روش‌ها بتوانید نتیجه بسیار خوبی در زیباسازی دکوراسیون داخلی خود بگیرید. 

استفاده از شلف دیواری پوشاندن جعبه فیوز

 

 

یکی از بهترین روش‌ها برای پوشاندن جعبه فیوز استفاده از چند شلف دیواری است. استفاده از شلف نه تنها به خوبی فیوزها را می‌پوشاند، بلکه از ایجاد بی‌نظمی نیز خودداری می‌کند. بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر پوشاندن جعبه فیوز به زیباسازی دکوراسیون منزل شما نیز بپردازد، استفاده از شلف دیواری پوشاندن جعبه فیوز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

استفاده از تابلوهای نقاشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به هنر علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از تابلوهای نقاشی به تزیین کنتور برق و پوشاندن جعبه فیوز بپردازید. این کار نه تنها به پوشاندن جعبه فیوز می‌پردازد، بلکه جلوه‌ای خاص به منزل شما نیز می‌بخشد. البته در مرحله اول شما باید جعبه فیوز را اندازه بگیرید و قابی متناسب با آن انتخاب کنید. درنهایت می‌توانید تابلو نقاشی خود را با استفاده از پیچ یا میخ به جعبه برق متصل کنید.

جاکلیدی، ایده جذاب پوشاننده جعبه فیوز

از دیگر ایده‌های جالب برای پوشاندن جعبه فیوز می‌توان به مخفی کردن آن با استفاده از جاکلیدی اشاره کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که مداوم کلیدهایتان را گم می‌کنید و هم ظاهر نامناسب جعبه فیوز برایتان آزاردهنده است، می‌توانید از یک جاکلیدی برای پوشاندن آن استفاده کنید. با نصب جاکلیدی روی جعبه فیوز نه تنها به کلیدهای خود نظم می‌دهید، بلکه مانع از دیده شدن جعبه فیوز خواهید شد.


استفاده از تخته وایت برد

پوشاننده تخته وایت برد

جعبه فیوزها به عنوان یکی از مهم‌ترین تاسیسات ساختمانی شناخته می‌شوند که برای در دسترس بودن، آن‌ها را معمولا جلو دید قرار می‌دهند. اگر به دنبال راه‌حلی برای پوشاندن جعبه فیوز هستید، استفاده از تخته وایت برد یکی دیگر از ایده‌های بسیار جالب است. با نصب تخته وایت برد روی جعبه فیوز با استفاده از پوشاننده جعبه فیوز تخته وایت برد هم می‌توانید به مخفی کردن جعبه فیوز بپردازید و هم می‌توانید یادداشت‌های مهم خود را روی تخته یادداشت کنید.

استفاده از پوشاننده های مینیاتوری

از دیگر مواردی که می‌توانید برای پوشاندن جعبه فیوز از آن استفاده کنید، کاور جعبه فیوز مینیمال است. یک جعبه فیوز ظاهر نامناسبی را برای دکوراسیون منزل و محل کار ایجاد می‌کند. با استفاده از پوشاننده‌های مینیاتوری می‌توانید به برطرف کردن این موضوع بپردازید. پوشاننده‌های مینیاتوری با ظاهر زیبایی که دارند به مخفی کردن جعبه فیوز پرداخته و در ظاهر دکوراسیون شما نیز تغییری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند.

استفاده از پوشاننده قاب عکس

استفاده از پوشاننده قاب عکس یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای پوشاندن جعبه فیوز است. این پوشاننده نه تنها سبب زیبا به نظر رسیدن دیوار و تغییر دکوراسیون داخلی شما می‌شود، بلکه فیوز برق را نیز به خوبی می‌پوشاند. شما می‌توانید در قاب عکس هر عکسی که مدنظرتان است را قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید از عکس‌های طبیعت تا عکس‌های خانوادگی در قاب عکس خود استفاده کرده و به تزیین دیوار منزل خود بپردازید. همچنین اگر می‌خواهید از قاب عکس در محل کار یا فروشگاه خود استفاده کنید، می‌توانید توضیحاتی در مورد قیمت محصولات، ارائه خدمات، معرفی تاریخچه مجموعه و... را در معرض دید بگذارید.

استفاده از پوشاننده آینه

پوشاننده آینه دکوراتیو

اگر همواره نگران تاثیر تاسیسات بر زیبایی دکوراسیون هستید، استفاده از پوشاننده‌ها کمک بسیاری به طراحان می‌کند تا بتوانند مناسب‌ترین مکان را برای محل قرارگیری تاسیسات انتخاب کنند. بنابراین شما با قرار دادن یک پوشاننده روی تاسیساتی مانند جعبه فیوز می‌توانید به پوشاندن جعبه فیوز بپردازید. ازجمله پرکاربردترین تجهیزات دکوراتیو می‌توان به پوشاننده آینه دکوراتیو اشاره کرد.

پوشاننده آینه مانند مینیمال و مدرن بوده و می‌تواند به خوبی به مخفی کردن جعبه فیوز شما بپردازد. ازآنجاییکه در خانه‌های امروزی استفاده از رنگ خاکستری، سیاه و سفید بسیار پرکاربرد است، آینه‌های دکوراتیو تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی خانه شما می‌گذارند. همچنین دوام بالای آینه دکوراتیو سبب استفاده بسیار زیاد از این پوشاننده شده است.

آینه‌ها با انعکاس نوری که دارند، می‌توانند دکوراسیونی منحصربه‌فرد را برای خانه شما ایجاد کنند. همچنین شما می‌توانید از آینه در دکوراسیون‌های مختلفی استفاده کنید. چراکه آینه دکوراتیو انعطاف‌پذیری بالایی با انواع دکوراسیون‌ها دارد.

چرا باید جعبه فیوز را بپوشانیم؟

تاسیساتی نظیر جعبه فیوز برای در دسترس بودن در معرض دید و عموما کنار درب ورودی داخل واحد قرار می‌گیرند. به همین دلیل ممکن است شمایل آن تاثیر منفی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. در این حین بسیاری از طراحان داخلی و افراد تصمیم گرفته‌اند که از پوشاننده‌های مختلف برای پوشاندن جعبه فیوز استفاده کنند. شما با استفاده از این پوشاننده‌ها می‌توانید جعبه فیوز را از معرض دید دور کنید.

استفاده از پوشاننده‌ها نظیر قاب عکس، آینه و تابلوهای نقاشی علاوه بر اینکه به مخفی کردن جعبه فیوز می‌پردازند، تاثیری قابل توجهی نیز بر زیبایی دکوراسیون داخلی دارند. استفاده از پوشاننده‌های دکوراتیو سبب می‌شود که شما بتوانید از فضای خانه حداکثر بهره را ببرید. پوشاننده‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که تطابق بالایی با سایر المان‌های دکوراسیون داخلی داشته باشند. اگر قصد دارید از این وسایل دکوراتیو برای مخفی کردن جعبه فیوز و تزیین دیوارهای خود استفاده کنید، می‌توانید با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

استفاده از پوشاننده ها، بهترین ایده برای مخفی کردن فیوز

فیوز و تابلوهای برق یکی از مهم‌ترین تاسیسات برقی هستند که نصب آن‌ها در هر مکانی بسیار اهمیت دارد. ازآنجاییکه نصب این تابلوها در منزل یا محل کار ممکن است ظاهری ناخوشایند برای دکوراسیون ایجاد کند، می‌توانید از پوشاننده های دکوراتیو مختلفی برای زیباسازی فضا و جلوگیری از دیده شدن آن‌ها بهره ببرید. پوشاندن جعبه فیوز با استفاده از وسایلی مانند شلف دیواری، تابلوهای نقاشی، آینه و قاب عکس یکی از پرکاربردترین روش‌هایی است که طراحان داخلی برای ایجاد دکوراسیون مناسب در نظر می‌گیرند.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
شلف چیست؟ جدیدترین مدل شلف دیواری

شلف چیست؟ جدیدترین مدل شلف دیواری

شلف‌های دیواری یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی هستند که در فضاهای مختلفی مثل آشپزخانه، اتاق خوا ...
معرفی ۷ ایده برای پوشاندن جعبه فیوز

معرفی ۷ ایده برای پوشاندن جعبه فیوز

قابل مشاهده بودن جعبه فیوز ممکن است برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. به همین دلیل شما می‌تو ...
کاور جعبه فیوز برق برای زیباسازی فضای خانه

کاور جعبه فیوز برق برای زیباسازی فضای خانه

زیباسازی خانه با کاور جعبه‌ فیوز برق راهی زیبا و کاربردی برای پنهان کردن جعبه‌های فیوز و ...
باکس جعبه فیوز

باکس جعبه فیوز

باکس جعبه فیوز یا Fuse Box یک جعبه اساسی در سیستم‌های برقی و الکترونیکی است که برای محافظت از م ...
مرکز فروش شلف دیواری در تهران | از کجا شلف دیواری بخرم؟

مرکز فروش شلف دیواری در تهران | از کجا شلف دیواری بخرم؟

شلف‌های دیواری از جمله لوازم ضروری در خانه‌ها و منازل محسوب می‌شوند. شلف‌ها قابل ...
7 مدل انواع شلف دیواری همراه با تصویر برای آشپزخانه،  تلویزیون، اتاق خواب و...

7 مدل انواع شلف دیواری همراه با تصویر برای آشپزخانه، تلویزیون، اتاق خواب و...

یکی از ابزارهای جدید و محبوب در معماری مدرن انواع شلف دیواری است که طرح‌ها و نمونه‌های مخت ...